dimecres, 27 de maig del 2009

L'hora de la veritat...arriba...


...I ja em perdonareu els futbolerus...però no. No faig referència a l'apassionant món dels 22 tipus enmig d'un camp de gespa perseguint una pilota....
La qüestió és: per a qui serà aquest fantàstic trofèiu? Diumenge en el dinar cloenda anti crisi ho sabrem...
Per cert, encara no se l'hi ha posat cap nom, i en vistes del percal...finalment s'ha decidit que el nom sigui de caràcter popular...
Us deixo algunes propostes per què vegeu per on va la cosa:
"El garrí d'or", "El marranxó daurat", "El porcell auri", " El marrà d'or", "La marrana daurada", "La verra d'or", "Le couchon d'or", " Il prosciuto aureo" (no us deixeu influenciar,sisplau pel futbol...), "El godí daurat", "El bacó d'or"... En fi, ja veieu que de possibilitats n'hi ha unes quantes, i davant l'indecisió...que sigui una decisió popular...no trobeu?

7 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Excel•lent la tria de noms... es mes quasi segur que entre ells ja en podria sortir el nom no d'un premi sinó de una sèrie de premis.
Un clàssic com "el garrí d'or" - exquisit per la seva catalanitat, concís... com un... daixonses.
"El marranxó daurat" - Un pel rebuscat, però amb una personalitat... ni que sigui la seva.
"El porcell auri" - Inreflex del seu què real, mes apropiat per un concurs de maquetes d'avions
"El godí daurat" - La seva gran literalitat em recorda els còmics del Tintin.
" El marrà d'or" - Per mi el mes nostrat, el meu preferit.
"La verra d'or" - Amb un toc femení, esperem que no el titllin de sexista, cuina i dones...
i un de nou... per si de cas "La verra aurea" - Poder si fos un concurs de cuina bascà, seria el mes apropiat.

natalia ha dit...

david, el trofeu és xulíssim!! nosaltres el voldríem però em sembla que els apòstols no tenen dret a votar i per tant ho tenim xungo, snif...de qualsevol manera vull deixar la meva votació per a la marrana daurada, i no és sexista, em sembla més aviat un cant al bon gust, tant literari com gastronòmic, i si no el feu servir sempre pot ser el nom d'un premi de cuina eròtica, voilà!, un suggeriment pel proper concurs!
apa, abraçades i petons per a tot quisqui!

Mireia ha dit...

ooooooooooohhhhhhhhhhhhhh!!!! A mi m'agarada molt! Quedaria tan bé sota el sant sopar!!!! S'accepten suborns?? En deia alguna cosa les bases del concurs?

Fins diumenge! Que jo divendres nit tinc English dinner.

Tiet ha dit...

Xèrif,

Aprofito per explicar una anècdota (No pròpia).

Fa anys va jugar al Bayern de Munich un davanter colombià que li deien "el Tren Valencia". Quan va fitxar els seus companys li van preguntar com preferia que li diguessin: "Tren?", "Valencia?". L'home va contestar: "Digue-me Negre. Total, quan no estigui davant, és com em direu".

Doncs això. Proposso pel trofeu com a nom "el Porc del David". Que és com li direm quan no estiguis davant.

I quan estiguis, també.

Salutacions

Beerdròmina ha dit...

Tiet:
Venint de tu, m'ho prendré com un elogi. No obstant això, no m'acaba d'agradar...li treu importància...

La resta de mortals:
Podeu 'nar proposant altres noms...

Lluís Pallejà ha dit...

OSTIAAAA ... "Lo Porc del David"

Unknown ha dit...

Jo preferiria la versió: "el tocinu del David", trobo que és més com som naltrus....

Aprofito aquesta tribuna per enumerar les categories en les quals s'haurà de votar per tal de decidir qui s'endú el tocinu, garrí, o com se digui al final: millor 1er plat, millor 2on plat, millors postres, millor menu, presentació,originalitat, qualitat i pressupost.

Del resultat de totes aquestes categories i fent ús d'una fòrmula metemàtica secreta (i massa complicada per a que l'entengui la gent de lletres) en sortirà el guanyador absolut i mereixedor de rebre el comsedigui d'or.