dimarts, 1 de setembre del 2009

PER ESTÓMACS A PROVA DE BOMBA....



Hola a tots!

Com han anat les vacances? Sempre es fan curtes, no? Bé, us escric per proposar-vos un sopar aquest proper dissabte. Serà a la Selva, a la terrasseta del nostre pis (esperem que no plogui!), cap a les 21:30 hores. El Jordi ens deleiterà amb una degustació de plats indis!!! I, al mateix temps, aprofitarem i celebrarem el meu cumple… Us apunteu? Si us plau, dieu-me aviat si vindreu, perquè hem de preveure quantes “samosas” haurem de cuinar… Petons!

Tere i Jordi

10 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

pots comptar amb nosaltres, l'Etna vindra menjada, si ve, i la Lluna com sempre fara el que li sembli... que no se sap mai com pot anar aixo.

Mireia ha dit...

Nosaltres també vindrem. No vindrem menjats, ni berenats (que així podrem menjar més!).
Guardeu-vos alguna recepta pel concurs gastronòmic, eh!
Petons!

Marta ha dit...

nos també ens apuntem.... això vol dir que ja comença el concurs?

marta ha dit...

suuposo que s'ha de portar beguda....

Jordi ha dit...

Capicci... Lluis digali a la teva dona que bàsicament serà vegetarià.
Pel que fa a la beguda ho agrairia, suposo que no voldreu acompanyar el sopar amb te???
No ho havia preguntat, el tema picant com ho porteu???? jeje

MIREIA ha dit...

Jo el porto fatal!

Ernest ha dit...

Tere, em sap greu però aquest cap de setmana no hi soc, tinc obligacions amb la bicicleta, així doncs, nos no hi vindrem però tot i això espero que us ho passeu molt be i aprofito per a felicitar-te, no sigui que sem passi.
Moltes Felicitats, petons i abraçades, tant per la nouanyera com pel Jordi.

marta ha dit...

jo lo picant tampoc ho porto massa bé....

Ernest, una manera molt fina de dir que prefereixes la bici..... tinc obligacions.... quina peneta que fas

MIREIA ha dit...

La Marta i la Nuria s'apunten!
Necessiteu ajuda???? Si voleu us envio en bon d'en Manel que es un gran pinche!

Jordi ha dit...

EL tema del picant teniu sort que la Tere no ho soporta, i per tant gaudireu de la meva benevolència.

Pel tema pinche, com vulgui el Sr. Manel, si ve, benvingut serà i podrà apendre a fer unes bones samosas...