diumenge, 25 d’octubre del 2009

Què hem de fer????


La castanyera, la castanyera......

7 comentaris:

marta ha dit...

Bona pregunta Mireia, és aquest dissabte, oi?
Jo no en tinc ni idea si hi ha alguna cosa preparada per Reus o rodalies.....

Lluís Pallejà ha dit...

JO tampoc no en tinc ni idea... de moment no es sap res de res?...
farem castanyes? panellets? o gintonics?

Beerdròmina ha dit...

Quants seriem? Ens farà falta un camp de fumbol o amb 100m2 de pis n'hi ha prou?
Primer panallets...les castanyes, ja te les regalo...i després...cubalibres!

marta ha dit...

com insinua el xèrif, si no hi ha res de més interessant, nos oferim lo pis per fer un sopar d'aquells que tothom porta algu, i després segons les ganes....

Ernest ha dit...

Lluis, que ha passat amb aquell local que amb molt d'esforç es va netejar, ja cotitza en borsa o encara es pot recuperar.......

Unknown ha dit...

Ai Ernest! com diu la Lonely Planet: "los sitios buenos empeoran, los malos desaparecen...". Aquell local cada dia s'assembla més al que era... (També podria citar la teoria del caos, l'entropia i la 2ª llei de la termodinàmica, però es tard i tinc deures per fer!)

Anònim ha dit...

Ei gent! Si fa bon temps i voleu fer la festa a la terrassa del meu pis, doncs endavant! Però si fa fred, a dins no hi cabrem... Ja em direu què fem! De moment, sigui el que sigui, compteu amb el Jordi i amb mi!
Tere