dilluns, 23 de novembre del 2009

Símptomes d'embarassada/embarassat

Donada la preocupació d’algunes persones sobre si presenten o no els mateixos símptomes que una servidora, he decidit donar quatre idees per a determinar si s’està o no embarassat (Manel, dedicat especialment a tu):

- Et creixen els pits (de manera magnífica per les que en tenim poc tal i com memorablement deia la Natàlia i suspicaçment detecta l’Ester)
- Atacs de fam (atacs de gana no, ha de ser FAM!)
- Atacs de son (símptoma bastant comú a moltes altres situacions...)
- S’ha acabat dormir d’un tirón tota la nit (si dones tombs al llit, t’aixeques a fer feina o caminar pel pis... no s’hi val, això potser són símptomes de treballar massa, la qüestió es despertar-te per anar a fer un pipí, un got d’aigua..., vaja que és per anar-te acostumant als dies que han de venir!)

Per cert, moltes gràcies a tots i totes, tal com diu el Lluís, només per haver animat el blog i haver et que alguns membres s'animéssin a estrenar-lo ja ha valgut la pena!

4 comentaris:

MIREIA ha dit...

Dedicat al Manel????? Carinyo, que m'has de dir alguna cosa???? Per si acàs a partir d'ara conduiràs tu sempre!!!
Per altra banda, la LLorens últimament es gasta un pitram.....
Petons!

Tiet ha dit...

Insiteixo,

A més a més de que m'han crescut els pits, no dormo gaire a les nits (ni d'una tacada), tinc fam, gana i ànsia, a més a més, m'està creixent la panxa setmana rere setmana.

Mireia, què m'has fet? Que no eres tu la que prenia precaucions?

Les dones sou totes iguals...

Lluís Pallejà ha dit...

MIreia i Manel, menys cantarella, menys parlar i mans a la feina... que estic del tot segur que per molt parlar-ne no s'hi arriba mai a la paternitat!!!

Marta, ho torno a dir, aquest bloc necesitava un repulsiu, i tu be que l'has trobat... mai cap dels participants podra fer un sacrifici igual en pro de la comunicacio.

Marta LL.... per cert no ens varem veure al sortir del teiatru, i no t'he dit el molt meravellat que vaig quedar de la teva...mmmm... si, aixo memoria!... i tambe vaig pensar com la Mireia que a lo millor aquest pit que ens gastaves a escena poder era fruit de alguna bonanoba, o algun estat de bonaesperança... Ja ens pasaras les bones noticies si cal.

Unknown ha dit...

Ja veig que el tema pits és clau. Està clar que s'imposa un concurs de miss camiseta mojada a la colla...jo portaré al Padre i tu Mireia pots dur al Manel!