diumenge, 20 de juny del 2010

El Padrino III

Tercera de les pel·lícules de la saga de El Padrino.

Michael Corleone és traït per l'esglèsia catòlica i pels altres caps de la màfia.

I Michael decideix ser metòdic. Va "eliminant" a cadascún dels que han conspirat cotra ell. Un per un. Escena a escena.


Potser a alguns de valtros us ha arribat a les orelles una simpàtica i graciosa història sobre un senyor que marxava a París i es va deixar el DNI a casa seva.

Jo no dic ni blanc ni negre.

Tothom és lliure de fer les brometes i els comentaris que vulgui.

Més faltaria!

Jo no dic res.

Més faltaria.

M'agrada El Padrino III.

2 comentaris:

natalia ha dit...

he de dir manel que jo d'aquesta història de Paris no en sabia res, he de dir també que he vist el bloc aquest matí i no hi havia cap comentari, ara tampoc, aleshores se m'acut que he de dir que el món és ple de covards, i finalment he de dir que per anar a Paris cal tenir-ne ganes, escoltar abans "la vie en rose" almenys deu vegades i prendre el DNI, que no ho sap tothom això??

Tiet ha dit...

Lo de la Vie en Rose també se'm va oblidar. Sort que allà te la possen molt.