dilluns, 26 de juliol del 2010

I'm writing from England...

Això de crear un blog em fa una mica de pal, la veritat. A més segur que se'm demanarà que ho faci en anglès i puff!!! Total, que he decidit que quan pugui, tingui alguna cosa per explicar i en tingui ganes escriuré una entradeta al nostre més que honorable blog de tota la vida! I espero que en algun moment pogueu i tingueu ganes de llegir-ho.
Doncs res que ja estic instalada i que ahir ja vaig fer el primo pujant al seient del conductor del taxi que ens va a venir a buscar a l'aeroport(tipo Paco martinez soria en la gran ciudad).
La veritat és que tot per aqui pinta bastant bé.M'ho paguen tot (bus, dinar com cal, excursions, activitats,...). Com ha dit una profe, "aquesta superestada de luxe compensa la reducció del sou d'aquest any. L'any que ve ja aclarirem com m'ho tornen."
Som 10 profes, la majoria de secundària i de moment ens portem molt bé. Les cervesetes (sense alcohol!) em sembla que aniran a tope.
La family una mica rareta, pero ja anirem veient com evoluciona el tema.
Es molt divertit sentir anglès amb accents tan diferents. Avui després d'haver parlat un de l'altre punta de la classe em diu: Ets catalana, no? No se pas com ho endevinat, amb aquest accent d'Oxfort que tinc!
Bé, continuarà que son les 9 i mitja i he d'anar a sopar (ah no! que ja fa tres hores que he sopat!)
Molts kisses!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

xaaaaaaaati!!! família rareta?? així la immersió anglesa és total!!! jajajaja
Passa-t'ho molt bé!!!!
lots of kisses!!!
maria

natalia ha dit...

ei mireia! m'agradaria dir-te una altra cosa però no puc, ha de ser la veritat: no t'hi costumaràs mai a sopar poc i d'hora i després xupar-te aquell desert anti-calòric que dura fins les vuit del matí, és d'una enorme violència per a un organisme llatí...
un petó i bona estada!

nat

Martagrau ha dit...

Ara ja estic més tranquil·la al saber que aquest accent d'Oxfort que tens et servirà per demanar 'beers' sense mesura!
Aprofita-ho guapa!
Kisses

LA LLORENS ha dit...

Hi! how r u doing up there? As natalia maria and natàlia said, people and meals are what we call in catalonia "denominació d'origen", if you get fed up with it, you only breath in an think about the great people you have already met in your classes.
(...una mica repelenteta, però amb el tema accent Oxford puc escriure't in inglish amb punyetes no em vinguis, oi?)
Have great fun i sobretot fes treball de camp en tema profes de bon veure!!!! such a big kiss!

MARTA

mireia ha dit...

Osti, avui m'he aixecat marejada! Avui he sopat a les 8 (li he dit que tenia coses a fer.Era veritat:una cervesa!)
Accent d'Oxford no; accent d'Oxfort!
Marta, de profes homens poquets i el que es interessant per tu està col.locat (ha portat la familia i tot!) Seguirem buscant.
La familia rareta pero almenys no tenen una barra d'aquella dels streaptease al menjador (com un company meu). Ja us ho explicaré pq fa pixar de riure!
Petonets!

natalia ha dit...

mireia, això de la barra d'strepteasse volem saber-ho! ARA!

Lluís Pallejà ha dit...

Estic pensant que poder al meu inglish, que diem los nostrats, si hi ha striptis, poder l'ahuria de millorar... Mireia pren nota de totes les cases de rarets que donen conversa en angkles i en pilotes, per si de cas ens fes falta...

Beerdròmina ha dit...

Per lu menus tindràn tota la casa forrada de moqueta, no?

Marta ricart ha dit...

Si la companyia es bona, el tema menjar ae supera..., ara q tu en la teva linia, un imant x a les coses raretes

Jordi ha dit...

Bravo Mireia, veig que aprofitem bé els diners dels contribuients..jeje. Espero que algun dia ens dedicaràs unes paraules amb l'anglès que estàs aprenent en aquest super-campus..

Una abraçada i disfruta!!!