dijous, 5 d’agost del 2010

How r u?

Passat l'equador de la meva estada a England vaig a resoldre alguns dubtes que sembla ser que s'han generat per terres tarragonines:
1. No hi ha moqueta al lavabo (fortunately!)
2. No he fet la classe de polecise (barra streaptease), encara.
3. Aprendre molt no estem aprenent... Però i lo bé que m'ho passo!

Pels que no esteu informats del tema barra: resulta que un dels meus companys teachers té una host family una miqueta peculiar. És una dona que ensenya a dominar el tema de la barra d'aquelles d'streaptease i a fer exercici amb ella (amb la barra, no amb la dona).Quan ens ho va explicar no ens ho podiem creure!!! Pero és cert, viuen a prop meu i jo he vist la barra des de baix al carrer; la té al menjador!!Impresionante! El tema es que vam pensar que seria una bona experiència anar a fer una classe però la cosa està bastant parada. Si evoluciona ja us informaré.
Aquesta setmana com a extra hem anat a una boat party. Una mica cutre, la veritat però com que s'anava a ballar, vam ballar (la macarena, saturday night,....) i balls àrabs o no se com dir-ho. Crec que em podria iniciar al món del Bollybood....
Demà anem a la Illa de Wight, que hi ha festa i el cap de setmana no es presenta mal. Dissabte London (Candem i Tate Modern) i diumenge encara està per acabar de decidir.
Com que he vingut a estudiar, potser que us parlari una miqueta de les classes.....que sembli que faig alguna cosa de profit!: Vaig quatre hores i mitja a classe cada dia i el que més m'agrada és coneixer gent d'altres països. És molt curiós conèixer altres cultures i pensaments (i accents!). L'altre dia vaig coincidir amb una noia d'Arabia Saudi que portava un nicab. Vaig pensar que no podria treballar amb ella però ho vaig fer i vaig flipar amb lo maca i enrotllada que era. No hem coincidit més pero m'hagués agradat poder parlar-hi una mica més.
També tenim un profe que va estar vivint a Sarajevo durant la guerra i avui ens ha portat un mapa i ens ha explicat amb detalls com va viure aquells anys. Hem fet un pedazo listening i ha hagut moments que m'he emocionat i tot (ja dec dominar la llengua!)
Son coses que et fan pensar molt i molt.
Que més, que més....
Que fan un programa d'amish a la tele: posen 5 amish teenagers al "món real".La setmana passada els van portar a un festival de música i els tios flipaven!
Que us deixo pq tinc homework per demà. He d'explicar alguna cosa del meu pais i he decidit parlar dels Castells (Human Towers). Ja us explicaré si me n'he sortit.
Molts petonets per tots i ens veiem aviat.
C U