dilluns, 13 de desembre del 2010

EXTRA, EXTRA!!!


El grup de música que va fer debutar una de les peques de la família Pallejà i Ribé treurà disc passat Nadal i a més vindrà a presentar-lo al Bartrina el 26 de març del 2011 a les 9 del vespre. Sí, ja ho sé, estic al dia de tot...ja m'ho agraireu...i sense facebook!!!
Petonada vària i....ESPAVILEM-NOS A COMPRAR LES ENTRADES!!!
Divendres, entre cafè, copa, puro,cubata, i "desfase" per part dels pares i mares de família hauríem de crear un comitè de compra d'entrades!!!

6 comentaris:

Marta Ricart ha dit...

Oléééé´!!!
Marta jo vull una entrada! si convé el pare ja es quedarà de canguro aquell dia, però jo vull una entrada!!!!

mireia ha dit...

Bieeeeeeeeeen!!! Aquests de la farandula us entereu de tot! Si tinguessis facebook ja seria la òstia!jeje

Beerdròmina ha dit...

Ei ei ei! Què vol dir això? Si algú vol que faci de cangur del meu propi fill...per anar de concert...cap problema...TOT té un preu...

Lluís Pallejà ha dit...

Em sembla que haure de encarregar una visita a la Sra de la Taquilla a l'Ester, sino aixo amb quatre que som em sortira per un pico!

Lluís Pallejà ha dit...

I pel que fa a l'altre part del comentari...

Marta que no siguis al Facebook ja ens va be... o et penses que alli no parlem de tu solament perque no hi ets?...

JAJAJAJA

(Nota Teatral: el Riure es mes o menys com el Sr Tiet fent de Satanas a l'obra que va suposar el seu llançament com artista, quina llastima que la pluma l'hagi apartat d'aquella carrera que se li veia venir)

martagrau ha dit...

L'Albert i una servidora també ens apuntem al concert!

Esperem que aquest disc tan esperat estigui a l'alçada....

Iupppppiiiiiii!

Fins divendres!

M.