dimarts, 8 de febrer del 2011

PREPAREU L'AGENDA DE CARA EL MES DE MARÇ

Bones a tots i totes!
tenim pendents algunes cites importants que ja comencen a cremar i cal posar-hi data. Donat que la "temporada" és la "temporada" no tenim massa temps per triar, així que el mes de març es presenta actiu.
propostes:

SOTOCAÇOTADA 2011
Dia: diumenge 6 de març
Inscripcions: obertes fins el divendres 25 de febrer
Organització: confio amb la col·laboració habitual (Manel tema verdura, Ernest tema Carn, Núria tema salsa, Almudena cafè (je, je, je!), el tema del vi que era del Pep crec que l'hi podem perdonar i podria sortir algu altre voluntari. Nosaltres ens ocupem del vermut i dels postres.

II Jornada Gastronòmica
A proposta del Sr. Torres la Jornada es proposa a Amposta a menjar Carxofes. La fira de la Carxofa no pot ser ja que es un dia en concret, em sembla que el dissabte 26 de febrer, però durant tot el mes de març fan les jornades gastronòmiques de les carxofes i diferents restaurants de la ciutast fan menú de carxofa. La data que es proposo és el dissabte 26 o el diumenge 27 de març.
Si aneu confirmant que us va bé un dels dos dies, més endavant ja posaré més informació al respecte (possibles menús, activitats culturals....).
També està obert a qualsevol proposta, comentari, sugerència, canvi, etc....

Apa, aneu dient la vostra.

6 comentaris:

Mireia ha dit...

Bieeeeeeeeeeeen!!!! Jo ja tinc ganes de calçotada!
Tema carxofes jo ho deixaria pel diumenge. Dissabte tenim el concert de Manel i com a bons grupies ens haurem de preparar pel l'eventu! (Al pas que van treuran el disc el dia abans i només tindrem el dissabte per escoltar el disc!)

Lluís Pallejà ha dit...

Perfecte! apunteu a la familia trap, per la sotocalçotada el dia 6... I si algu em diu amb temps quans serem m'encarrego del Vi, si va be?

Marta Ricart ha dit...

Tens raó Mireia, el dia 26 toca Manel! potser podriem fer la jornada gastronòmica el cap de setmana anterior?

Lluís, perfecte el tema vi!
Algú s'anima a encarregar-se del gel?

Tiet ha dit...

Jo, si puc triar, verdura ok i carxofes el 27. Els caps de setmana anteriors no sé com els tindré.

mariona ha dit...

A nosaltres la ingurada familia també ens apuntem a la calçotada!!! Vindrem tots 3!
Pel tema carxofes,... en principi no tenim cap compromís a la vista. Tot i que em sembla que de carxofes jo, no en puc menjar.... Ostres ara que recupero el pernil i el menjar del Japo, ara perdo les carxofes!!!

almu!! ha dit...

Calçotada i cafè ok
Millor per mi el 27 q el 26 sóc fora....
Ja direu