dimarts, 12 d’abril del 2011

SUPER MENÚS !!


Hem començat amb els preparatius del la sortida de setmana santa a Cornellana.
En total hem contat 24 persones: Marta, David, Marcel, Tere, Jordi, Martina, Ernest, Noelia, Didac, Oriol, Ester, Lluís, Etna, Lluna, Abril, Dolors, Almudena, Pep, Mariona, Aloma, Rosa, Cèsar, Martí i jana. Hi sou tots?

Menús
Els esmorzars seran variat: dolç i salat.
Per dinar: entrepans (i serà entrapà. No si val després tornar a dinar en un restaurant!!! eh? ja sabeu per qui va!)
Per sopar hi haurà: Dijous cadascú on vulgui. Divendres: Amanida, llangonissa i carn a la brassa i escalivada. Dissabte: Crema de carabassa i truites de l'hort.
A més hi ha bermuts, piscolabis abans de sopar i ressupó inclossos. Si! també la copa!

Si algu té un suggeriment de menú, alguna idea brillant o vol fer ell tots els menjars,... només cal que ho digui!

Per poder tenir el menjar es necessita tres voluntàris:
1. comprar carn
2. verdura i fruita
3. supermercat
Les quantitats ja estan calculades, només cal el temps per anar a la botiga.






4 comentaris:

Ernest ha dit...

Jo em puc encarregar de la carn, en parlem...

mariona ha dit...

Molt bé Ernest! ja hi comptavem però esperavem la iniciativa!!

Marta Ricart ha dit...

Si voleu jo compro la verdura i la fruita, però cal que la crema sigui de carbassa? pot ser crema de carbassó? ho dic perquè les carbasses van cares i ara no són d'aquí, són de sudamèrica....

pel tema quanitats suposo que truco a l'Ester...

mariona ha dit...

ens sembla bé Marta!
No les quantitats les tinc jo a casa!
Si vols t'envio un mail amb tot!