dijous, 12 de gener del 2012

m'han tornat la bata blava


Després de 2 mesos en que "l'empresa" m'havia retirat la meva bata
blava i tots els "privilegis" que això comportava, com ara treballar o
fer feina, he aconseguit que retiressin els "càrrecs" i amb un judici més
equitatiu, en que s'ha tingut en compte una part de la meva defensa,
m'han tornat la meva bata blava, bata que portava a la butxaca, les
claus del taller juntament amb les claus de totes les màquines, així
doncs, a dia d'avui, puc tornar a fer servir tots els privilegis que he
acumulat amb els 16 anys de treball per aquesta empresa i que
principalment son: Els de poder treballar i fer la feina per la que hem
varen contractar.

7 comentaris:

Marta Ricart ha dit...

Ernest, moltes i moltes felicitats més que merescudes!
... tot i que la bata blava no aporti massa glamour..

Mireia ha dit...

Me n'alegro molt Ernest!

Tiet ha dit...

Me n'alegro per l'empresa i pel pais. Ara estic segur que sortirem endavant.

Jordi ha dit...

Moltes felicitats Ernest!!!...amb més gent com tu la cosa aniria millor.

Unknown ha dit...

home! aquesta bata jo la veig molt nova per tenir 16 anys! vols dir que la usaves massa ?...

no facis cas! Me n'alegro que tot hagi acabat bé (i que tornis a publicar al blog!)!

mariona ha dit...

Moltes felicitats per la teva bata blava!!!

Lluís Pallejà ha dit...

Tard!, tard! tard com últimament faig a masses llocs, per cert!, també per culpa de una bata blava ;-)
A l'important Ernest moltes i molt merescudes felicitats... tot i que no hauriem de felicitar mai ningú per aquesta classe de fets. Anim! i no canviïs, que els qui hi sortirem perdent serem tots.