diumenge, 26 de febrer del 2012

POC POC PER AQUÍ PASSAREU TOTS....

Dimarts 21 va ser un dia especial, si més no per a mi i el Manel (i per mi una mica més que per ell). Com ja sabeu ja he creuat la ratlla dels 40 i per aquest motiu m'agradaria poder compartir amb tots vosaltres un sopar especial.

Us espero el divendres dia 2 de març a partir de les 21:30 a casa, com és de costum espero rebre els vostres comentaris i confirmacions el més aviat possible.

Per cert, esteu-vos de dur-me cap regal, ja que el millor de tots ells serà que hi sigueu tots ;-)

13 comentaris:

Sita ha dit...

Ester, ja hi pots comptar que vindré. I ja hi pots comptar, també, que si fa falta alguna cosa, només cal que ho diguis. De moment, procuraré venir abans de l'hora per poder col·laborar en les tasques de preparació. Això si el meu jefe de divendres a la tarda, me deixa sortir "puntual". Petonàs.

Marta Ricart ha dit...

Ei quarentona!
De la family Sotorra -Ricart ja hi pots comptar que vindrem. Encara no sabem si serem 1, 2 o 3, però segurament farem el complet.

Muac!

Mireia ha dit...

El quasi-cuarentón i jo també vindrem! Petons!

Unknown ha dit...

Naltrus no hi faltarem!

almu!! ha dit...

jo ja hi sóc!!!!

Balbon ha dit...

M'hi apuntut!!!!
Fins divendres i...a disposar.

Jordi ha dit...

Per aquí apunta un parell més!!!

Fins divendres!!!

Ester ha dit...

Vaig fent llista per preparar bosses de patates chips per aquells que em diuen quarentona!!!!, per la resta potser tindran alguna altre coseta de més qualitat.

Balbon ha dit...

Ester, quantes espelmes em de portar...?
Eren 25 oi? ;-)

LA LLORENS ha dit...

Bones guapeeee!!!(rotllo accent de Reus)
HO sento, però aquesta vegada m'hauràs de posar falta. El Miquel de teatre, que ja coneixeu la majoria, també ha fet els 40 igual que tu i l'hi hem preparat una festa "surprise" per aquest divendres!!! Hi seré amb esperit!!! (Volia dir que hi seria per "guassapp" però com que no en tinc, je,je Quin "humort", estic de "guassapp"""ja,ja,ja). Per molts i molts anys!!!!!

Maria ha dit...

Hola Ester!!!
els més jovenets del grup tampoc podem venir... com que no venim em puc posar amb l'edat sense risc d'intoxicació! jeje
Tenia un compromís amb els de la Borges de fa temps... sorry.
Sigui com sigui, moltíssimes felicitats!!! Qui pogués portar uns quaranta tan ben portats!!!
Un petonàs

Anònim ha dit...

Ester!! Nosaltres, al final, tampoc podrem venir, tot i que ens faria molta il.lusió. Felicitats, bona festa i visca els quaranta i els gairebé quaranta, que no se'ns noten gens!

un petonàs de la portugàlia

riudomenc foravila ha dit...

Bones,
fins ara no me n'havia enterat, però vindré encantat a estirar-te les orelles i a endrapar una mica (ja saps, sóc riudomenc...).
fins al vespre.