dimecres, 12 de desembre del 2012

Convocatòria




10 comentaris:

Marta Ricart ha dit...

impresssionant!

Unknown ha dit...

Fantàstic lifting Tiet! ... i fantàstica presentació!

(pel demés molt malament: sentim comunicar que afers més urgents ens reclamen el dia 23)

natalia ha dit...

Osti, cada any em fot pena perdre'm el partit de les etsrelles, però enguany encara més, amb un vídeo d'aquestos...a sobre, em desplau comunicar que enguany no venim cap dia per Nadal, provarem de venir en un altre moment que ens enyorem moooolt!!!

un petonàs per l'artista ( i un buuuuu! al cagón del CR7)

natalia ha dit...

Osti, cada any em fot pena perdre'm el partit de les etsrelles, però enguany encara més, amb un vídeo d'aquestos...a sobre, em desplau comunicar que enguany no venim cap dia per Nadal, provarem de venir en un altre moment que ens enyorem moooolt!!!

un petonàs per l'artista ( i un buuuuu! al cagón del CR7)

Lluís Pallejà ha dit...

EP! excel·lent Tiet, to i que ja et he dir que millor hi sortis jo fent de Messi ;-)
Ens veiem el proper 23

Jordi ha dit...

Vamossss!!! allí hi serem.

Manel, increible!!! encara em salten les llàgrimes

Jordi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Manel Garcia ha dit...

Per indicació de la Maria, he canviat la tipografia. Espero que ara pugui dormir més tranquil·la.

Gerard ha dit...

Hola mega-estrelles!!
Faré tot el possible per assistir a l'event dels amics de la Damm versus amics de la San Miguel...
Però tenim la Rita a la Pobla de Cèrvoles (on collons és això!) i hem d'anar a dinar amb ella bàsicament perquè ens la tornin els del CAU de La Canonja!!
Egalement Joyeux Nadal!!

Maria ha dit...

Ara sí... ara que ja no hi ha la comic sans dormo tranquil·la i com no, m'apunto al partit!!

jajaja

Petons a tots i especialment a l'Spilberg Garcia!