dimecres, 5 de juny del 2013

Això ho hem d'animar entre tots!

Hola Natalia, com va per Portugal? Aqui ja ho vas veient, ultimament poc transit ;-)

Per si encara va passant algú per aquí i per aprofitr allò que els cercadors fan de valorar els enllaços des de fora ( com excusa no hem direu que no es bona ) be... us deixo el link del blog, que m'he decidit a publicar, a que no endevineu sobre que ;-)

El blog! ... aixì llegit amb l'estil del la Lloll

Un abraçada a tots, si mes no als que aneu passant per aqui de tant en tant.

4 comentaris:

Manel Garcia ha dit...

Molt interessant.

natalia ha dit...

Hola lluís, m'agrada molt que em saludis com si el blog fos una cosa entre tu i jo només:) és veritat que necessitem animació... molt bé el teu blog... jo ara treballo sovint amb joves de secundària, i els tècnics i profes sempre en parlem molt malament d'ells i d'elles, però, al final, m'he adonat és gent que té moltes coses (interessants) reservades per al nostre futur ... no estàn tan buits com sembla i el hi hem de fer una mica més de cas i veure el món amb una barreja de punts de vista! Perquè si no ho fem ens perdrem i els perdrem, com a part essencial de la nostra societat...el que vull dir és que el fracàs escolar a secundària també té molt a veure amb el nostre èxit/fracàs de comunicació entre nosaltres (adults) i amb les altres generacions. Jastà! un petó!

Manel Garcia ha dit...

Molt interessant.

Lluís Pallejà ha dit...

Merci Tiet ;-) ... i moltes gracies Natalia, comparteixo cada una de les paraules, jo encara no puc dir que hagi estat massa en contacte amb els alumnes de secundària, es qüestió de temps... Però tinc clar que es tal i com dius, ens perdem, i els perdem, després buscarem causes i motius, però el que cal i toca ara es escoltar parlar i raonar.

Um beijo!