dimecres, 25 de juny del 2008

Play cheese !























El Riudomenc foravil·la va fer 35 anys com molts ja sabeu. Molts fins i tot vàreu participar en el regal que li vam fer, un projector per veure la tele a casa com si fos el Lauren.

Però com que 35 és un número prou important, vaig pensar en fer-li un regal a nivell personal.

Ja sabeu que una de les seves aficions són els escacs. I un altra el formatge. Doncs com que avui en dia es porta la fusió, li vaig regalar uns escacs fets amb formatgets de diferents tipus: peons de caserio, torres de maó, cavalls de brie, reis de manxego...

Es la partida en que el Riudomenc foravil·la m'ha menjat més peces, ho prometo.

Per cert. Com era d'esperar la partida va acabar en taules. Ningú va voler perdre's cap fitxa.

5 comentaris:

natalia ha dit...

collons tiet, vaia rollassus! com estem? ni una carta ni res, estic molt dolguda... però com els disgustos em passen ràpid ara quan pugui et fotré un rollassu jo:) a vore, lo del liceu la foto genial i l'òpera una merda que m'ho va dir la tere i lo del cheese està mol bé, jo també jugo a escacs i el vi m'agrada força..
petons maquetons

Lluís Pallejà ha dit...

Jo per judar un poc al tiet li puc proveir a molt bon preu una serie de ampolles de vi que quedarien d'allo mes be com a peons negres...

Salut i Vi!

Anònim ha dit...

suposo que la tinta era comestible.......

Anònim ha dit...

No me'n van donar ni una de peça!!!! Vaig haver de marxar cap a casa a mitja partida perquè estava desfeta de la gana que tenia!

noe ha dit...

kina barra !!!