divendres, 14 de novembre del 2008

Passarem la crisi! Muy triste es de pedir...

Senyores, senyors, altres bèsties...

Quan vaig començar a escriure aquestes entrades de passarem la crisi vaig pensar que en faria un total de deu. Però la veritat és que pel camí m'he anat cansant, i, suposo, valtros també. Així que aquesta, la cinquena, tancarà la sèrie. Molt serà que la recuperem més endavant.

I per la última entrada us he reservat una perla. Davant de la crisi hem llegit, hem intentat entendre els origens, hem canviat d'hàbits, hem mirat d'estalviar. Però sempre ens quedarà un últim recurs:

ROBAR!

Encara que jo no hauria de fer-ho, ja que m'hi van les garrofes, aquí us passo un link del col·lectiu "YoMango". Són uns senyors que animen a robar en comerços (que lleig), que ho justifiquen (rotllo Robin Hood) i que fins i tot donen alguns consells sobre com fer-ho.



No cal que us digui que estic totalment en contra. El tema ho trobareu en l'apartat "El libro Rojo" (especial pel Xèrif).

http://www.sindominio.net/fiambrera/007/ymng/index.htm


Salutacions i fins un altra.