dimecres, 5 de novembre del 2008

PRIMERA CONVOCATÒRIA

Bones a tots i totes!

Donat que el límit de les inscripcions per al concurs de sopars econòmics ja s'ha acabat, des de ca Sotorra-Ricart es tira la primera proposta de convocatòria.

Què us sembla el dissabte dia 15 de novembre per sopar?

Al final quants som?

I per anar obrint la imaginació, us adjunto algunes propostes per a la ocasió, plats que poden, o no, solucionar la manca o poca quantitat de menjar:



1- si els plats són originals potser els convidats no paren atenció al menjar....











2- opcions per si la quantitat és escassa












3- per racionalitzar les procions (plat amb regle incorporat)

16 comentaris:

Unknown ha dit...

Llistat definitiu de participants:

- Lluis (i Ester??).
- equip Ricard - Sotorra.
- familia Borrull-Vernet.
- familia Sanllehí-Garcia.
- Pep-Mariona.
- Noe-Ernest.

La idea seria que tothom proposés una data per fer el seu convit, i que aquesta fos abans de finals de gener- meitats de febrer(per no allargar-ho massa).

Unknown ha dit...

Per cert, jo m'apunto a la 1ª convocatòria de dissabte vivent a cals Ricart-Sotorra.
I la Mariona? ...qui lo sap !
(se us informarà puntualment)

Anònim ha dit...

Homebraç, t'has salvat que en el segon missatge has escrit bé Ricart, que si no et quedes fora de la convocatòria

natalia ha dit...

ei!! que el joão, la maria i jo també ens vam apuntar i ho dèiem seriosament!!! si no voleu venir a messejana a sopar és el vostre problema (us he parlat dels cabrits sencers a 35 euros??) però nosaltres per nadal volem gorrejar un d'aquests sopars de crisi!!! si n'hi ha algun és clar, per tant exigeixo que se'ns posi a la llista almenus!! colloni!

natalia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
natalia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Marta no ens enfadèssim pas! No t'has fixat que enlloc de posar "familia Ribxx-Gavaldà", no me l'he jugat i he inscrit a "Pep-Mariona"? Doncs és per que també vaig escriure malament el cognom de la Mariona (i aqui si que em jugo els calers!).
Per cert, la Mariona també vindrà.

I és cert, m'havia descudiat la familia Amish i el seu corder de 35 eurillus.

Perdò, perdò, perdò.

Anònim ha dit...

Homebraç, i de Valdivieso - Arce quin dels dos et fallava?

riudomenc foravila ha dit...

Malauradament sembla que el servei d'entrega de documents a domicili a la bonica vila d'Almoster no funciona com deuria; potser alguna autoritat local hauria de prendre cartes en l'assumpte.
Jo vaig enviar la meva butlleta d'inscripció de forma física, però sembla ser que no va arribar.
Si encara se m'admet, m'apunto a la primera convocàtoria.
Fins dissabte?

Beerdròmina ha dit...

senyor ruidomenc foravila: quan et refereixes a "forma física"...què vols dir concretament? Que potser la vas dur a un gimnàs a fer fitness? No't preocupis que el plat a taula ja el tens...no ens farà disparar el pressupost...Ara bé, de formatge (tal com estan lus preus!) no sé si n'hi haurà.

Beerdròmina ha dit...

Familia lusitana: Està molt bé omplir-se la boca amb els corders a 35 eurillus, però és clar has d'entendre que el concurs és a nivell nacional...No obstant això, sempre es pot fer una excepció i si per nadal arriba un corderet des de terres luses, no't preocupis que el local ja el poso jo (suposo...no Marta?).Ben epaquetadet, pot cabre entre biberons tan a un cotxe com en un avió...no?

Ernest ha dit...

La Noelia-Ernest ens apuntem a cal Ricart-Sotorra o Sotorra-Ricart.

Com que hi ha data de fer sopar's fins inicis de febrer, tinc una pregunta. Els que realitzin els sopar a l'any 2009, s'incrementarà el valor de diner de 3€ a 3€ + la inflació (uns 3.2%) o sigui que passaríem de 3€ a 3.096€ per redondeig 3.1€ per persona?

Anònim ha dit...

osti home de seny, em pensaba que l'economista del grup era lu tiet

natalia ha dit...

m'agradaria dir al xèrif que a les bases del concurs no hi diu res de "nacional" una paraula cada cop més lletgeta, no sé si us hi heu fixat a les noticies..lo del corder...buf... no sé pas com anirà lo del transport, en teoria està prohibit(!) i finalment vull deixar clar que caldrà que tots plegats ens esmerem amb els sopars perque noto una gran dosi de sensibilitat i això què és al final?: malallet de gana!

petons (farcits)

Anònim ha dit...

Los Sanllehí-García ens apuntem a cals Sotorra-Ricart el dia 15. Vindrem amb gana de 10 euros cadascú, però ens menjarem lo que nus possin, més faltaria. Vindrem només la Mireia i jo. Remigio ha dit que no vol venir, que amb tan poc pressupost un porc a taula pot perillar.

Sobre lo de la inflació no hi ha perill: si algú considera que el seu pressupost pot perillar, que avanci la data al desembre i tots contents. Homedeseny: el temps es pasta. Si ho deixes per l'últim moment, ho pagues més car.

Salutacions.

Beerdròmina ha dit...

collons quanta sensibilitat des de Portugal! Ah...es clar...és que tu no has vist lu Serrallonga...
Per cert, no savia que estava prohibit lu del corder...llàstima...