dissabte, 28 de març del 2009

Doncs no, Sr. Pallejà


Doncs, no. El dia 5 d'abril la família Pallejà Ribé no farà el seu dinar. Finalment han donat la cara, però hi haurà un aplaçament fins al 19/4. Ells mateixos us donaran més detalls.
El dia 5 hi ha PAELLA!
Vaig perdre una aposta amb els de Riudoms i la pago amb aquesta paella. I, com que a la unitat familiar ens agrada fer les coses a lo grande, us convidem a venir. Diumenge 5 d'abril a les 13h a casa nostra, a Salou.
Serà poqueta cosa, eh! Amb lo que trobem, senzilleta.
Només us preguem que ens feu saber si veniu o no. Ja sabeu com de cabró és l'arrós!

9 comentaris:

riudomenc foravila ha dit...

Compteu amb mi. Però potser només en menjo un plat, estic en procés post-siròpic.

Ernest ha dit...

No se si sera molta feina mes, pero compteu amb els fora vila riudomencs.
Encara que no es un dinar de crisi, tot i que el substitueix, nosaltres portarem vi.

Beerdròmina ha dit...

Conta amb dos més...també portarem un algu de vi...Per cert...al tantu amb les mesures que si lu ruidomenc foravila NOMÉS se'n menjarà un plat...vès que no l'hagueu de congelar...i l'arròs congelat...no val pas res ...( a no ser que sigui bomba, és clar...)

Tiet ha dit...

Gràcies a tos per avisar. Esperem que no vingui molta més g... perdó, es pot apuntar qui vulgui.

Bé, seria interessant que algú portès cervessa. Acasa tenim vi, però no gaire birra.

I de sirope em sembla que tampoc ens queda.

Ernest ha dit...

Escoltat cuisina!!!
jo canvio vi per birres.
A mes a mes, com que jo he viscut de primera ma, que el que es diu al Campus, encara que tothom vagui borratxo tothom s'enrecorda, per aquesta vegada tambe portarem postre, farem un coc di xocolat.

Ernest ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Naltrus també venim (em sembla que ja ho haviem dit, però per si les mouches!).

Com que veig que ja hi ha qui porta el mam i les postres, m'ofereixo a colaborar amb la carn (de gat, s'entèn). No sé si amb en Txals ja farem o haurem de sacrificar també el Padre. Ja direu.

Tiet ha dit...

La paella, de carn, només portarà costella. Llavors amb el Txals n'hi ha prou.

Beerdròmina ha dit...

Booooooooo...el berro...