dilluns, 11 de febrer del 2008

CRIDA AL SENTIT COMÚ



Nois ! Amics! Companys!
N'hi ha un de naltrus que, malgrat la bonança, els hiverns li costen més de passar, que ja no salta de la cadira sino que s'aixeca del sofà, que ja no corre, sinó que apreta el pas, que ja no es pentina sinó que s'arregla els cabells...en definitiva, algú que necessita, li convé i demana a crits una boina!!!



Ens quedarem aturats mentres fa el ridícul per la vil·la de l'avellana passejant amb el cap descobert ??....Això mai de la vida! És jaio però ens l'estimem i si ens necessita ens necessita!


Proposo fer una recol·lecta per adquirir la millor boina de Cal Serret. Jo mismament dono exemple apartant 1 euru de la paga del Padre per aquesta bona causa!


Catalans! Catalanes ! No siguem indiferents i afegim-nos a tan noble causa !!!!!

4 comentaris:

Marta Ricart ha dit...

jo m'hi apunto i aporto 166 i pico de pessetes que, en aquest cas, surten de la paga del Xèrif!

Beerdròmina ha dit...

Cullons que bé! I com és que ho poses en pessetes? Que els eurus que aporto jo són dolents, o què????
Si ha de ser amb el meu capital...que sigui barretina!trencant motlles i creant nova tendència

Unknown ha dit...

Jo que soc pobre aportaré els 0'386 eurillus que falten per tenir 1 monedeta sencera. El picu! A part, xèrif els teus eurus venen de ves a saber on, l'altre dia parlaven d'una red de tràfic d'òrgans de gat al Carrer Major d'Almoster...
Aigua tèrbola...

noe ha dit...

ostia jo ja hi posaré el meu, i el que falta del heavy (pq no vaig pensar a felicitar a l'hojomeneado a temps) !!!