dijous, 14 de gener del 2010

No sé si creure-m'ho...



Al final les pregàries d'alguns de nosaltres s'han complert, o com a mínim les meves. En teoria m'han confirmat la festa Tanqueray. Havia d'escollir un dia, i de moment he agafat el 30 de Gener. No sé si us apuntareu molts de vosaltres. Seria interessant saber quantes boques ha d'alimentar el Sr. Tanqueray, d'aquest manera puc trucar-lo i canviar el dia.
En tot cas, trucaré per informar-me bé i que no ens prenguin el pèl.
Salut i visca el Gintonic!

6 comentaris:

Tiet ha dit...

Sr. Jordi,

A mi els de lo Danquerai aquests també m'han contestat. Però com que vaig posar d'adreça casa vostra, per no lia-la, doncs no els he dit res.

Na Mireia i jo estem pendents de saber si tenim un sopar el dia 30.

En quant ho aclarim et dic alguna cosa.

Salutacions

Anònim ha dit...

ole!

Jordi, en principi apunten dos. Bé, dos assistents però per a la llista del Tanqueray només un.....

Marta ha dit...

perdoneu, l'anònim era jo, l'embarassada

Lluís Pallejà ha dit...

I per part nostra segurament apuntant 1 al Tanquerai... si hi ha sopar poder s'animaria l'Ester, si nomes hi ha Gintonics del dimoni segur que no...

Unknown ha dit...

suposo que ja es dona per suposat però per si les mosques...: jo també m'hi apunto! (ja em beuré el meu i el de la marta!). De na Mari-one de moment no es pot dir res.

almu!! ha dit...

apalis... jordi que jo el dia 30 sóc fora....
joder jo que me estat preparant i ja he fer un curs i tot!!!
dons res a disfrutar!!!
jajjajaa...