divendres, 8 de gener del 2010

Torna la màgia!

6 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Oleeee Oleeeee Oleeeeeeee

marta ha dit...

Ostres Manel, com mos estem professionalitzant!
Impressionant!

Jordi ha dit...

Collons Manel, m'han saltat les llàgrimes...

Anònim ha dit...

Blasfèmia!! El dia de Sant Antoni, festa major d'hivern de Vila-seca, jugar a futbol quan es celebra una de les tradicions més arrelades del país: les curses de cavalls a galop i trotons al parc de la Torre D'en Dolça... Com es nota la influència malèvola d'una salouenca... Per cert, el muntatge musical impressionant. Espero treure el cap... "Futbol es futbol" (Vujadin Boskov). Robert.

natalia ha dit...

a mi també m'han saltat les llàgrimes, que no em pilli la famili i vingui!

un petó de bon any per a tots els que no ens hem vist!

MIREIA ha dit...

Sr. Robert tinguem la festa en pau! He de confesar que aquest any, per primer cop a la vida, estic contenta per la celebració de la festa del teu poble. (Dilluns tinc festa!!!!).
Una abraçada.