diumenge, 20 de desembre del 2009

Bones festes!


10 comentaris:

Beerdròmina ha dit...

Bon solstici a tothom.
Ms Gossip estàs esplèndida, qualsevol diria que la foto és d'un professional...
Uncle M...quina feinada treure't lu quitrà...però com sempre, en la línia...
I què dir del Remigio...un porc polifacètic...A veure quan l'ensenyeu a cuinar!

natalia ha dit...

moooolt bé!, les postals de nadal van guanyant forma, un petonàs i fins ara!!

Unknown ha dit...

jo proposo contractar Mrs Gosip i el "trompetista de color" per la vetllada de cap d'any!

Tiet ha dit...

I el pianista? És el millor...

Anònim ha dit...

M'heu deixat bocabadada, de debò. És la millor felicitació de Nadal que he vist enguany!!! A veure què ens portarà la Natàlia i el Joao...
Tere

Jordi ha dit...

Bravo!!!! ja em diràs Manel com ha quedat la camisa i si l'has hagut de llençar directament a la brossa...jeje. Mireia...guapissima!!!! i Remigio...afavorit!!!
De debò...bravo!!!!!

Marta ha dit...

Bones fetes a tot i totes!
Jo dono suport a la proposta de cap d'any de l'homebraç!

MIREIA ha dit...

Ms Gossip té un "caché" força alt...

Anònim ha dit...

Tot i que sembli que no hi som, hi som; i el que pensi el contrari, que recordi allò tan repetit de "no només m'ofens, si no que a més a més, m'insultes". Bones festes.
Robert.

almu!! ha dit...

no es per res.. pero com es nota que hi ha una dona!!!
jajjajja...
enhorabona a els 2..
petonets...