dilluns, 24 de gener del 2011

bar "caza y pesca"

13 comentaris:

Tiet ha dit...

Grande!

Tiet ha dit...

Sé que sempre dic lo mateix, però amb sentiment, eh!

Balbon ha dit...

Jo noto el sentiment (com els de OT) i quan ho llegeixo em tremola la pantalla!!!

És que és
espectaculART!!!

Quin estil és això? Naif???
Espontani i ingenuu??

Sigui com sigui és: UnA MaRaViLlA.

L'únic que li he trobat a faltar són les etiquetes a alguns personatges... haig de conèixer a tothom??

Jo vull el quadru i el calendari, clar!!!!

Mireia ha dit...

Impresionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lluís Pallejà ha dit...

No puc dir res mes, ni millor...
GRANDE!

martagrau ha dit...

Està súper bé!!!!!

Estàs fet un artista, homebraç! :-)

LA LLORENS ha dit...

SENZILLAMENT....BRUTAL!!! Vull intentar endevinar el personal:

1. En primer pla, com no, la maripili "matxor", el mestre Torres, rodejat de la "petita maripili", la Montse, la Mire, la Mariona, la Martí i em penso que jo sóc la d'un lateral?

2. Segon pla: L'Almu, la Balbon, el LLuís d'esquena i son germà a la barra.

3. La Lluïsa i el Nyé perfectes.

4. I al fons, el gran il.lustrador al costat del Tiet.

5. Vull saber si em deixo algú!!!

REALMENT BONÍÍÍÍSSSIM!!!

Suggeriment...amb la tonteria d'aquest quadre, i si li prosposessis al Nyé fer una exposició dels teus dibuixos?

Unknown ha dit...

Bé Llorens bé!

Només t'has deixat a la Maria i has confos al Lluis per son germà. Però no et baixaré la nota per aixó: s'assemblen molt! (els pallejà vull dir.)
El personatge d'esquena és un figurant anònim.

Ah! i tampoc has sabut identificar el senyor Melic (però aquest era per nota, doncs no ha sortit en el seu millor perfil...ehem...)

TOTAL: 7 alt amb possibiltat de pujar a 8 presentant un treball.

Balbon ha dit...

M'encanta! M'encanta!!!

...només volia fer una observació...crec que m'has fer massa baixeta..diria que el Lluis no em passa de tant!!!???

..i també em pregunto... que tremeu tu i el Manel al fondo de la barra?

És brutal!!!

Unknown ha dit...

Balbina! Està claríssim que el Lluis està enfilat damunt del tamboret! Si no de què arriba a recolzarse a la barra?

Per cert, m'he pres en seriu el teu comentari i tens un calendari esperant -te a casa meva. (Tu a molta més gent!).

Balbon ha dit...

AhAh! Claru, claru!!És que no em quadrava...
I els del fondo de la barra...? Que tan tramant amb aquells caretus?

Diga-li al calendari que jo esperu una celebració ben aviat, per trobar-me amb ell!!
;)

maria ha dit...

Boníssim!!!!!!!

Marta Ricart ha dit...

Injust, injust.., tants anys anant de farra amb lo senyor i al final es dedica a fer quadros quan no hi som.., injust, injust... jo també voldria sortir en una estampa tan estupenda!!!