dimarts, 28 de setembre del 2010

Celebració!

Com que darrerament m'ha semblat que teniu ganes de celebració, aquesta setmana tenim excusa!!!!Dissabte és el meu aniversari i ,que carai, fer anys està bé!
Vaig preguntar que què podriem fer i se'm va respondre "Sopar i festa, Mireia. Sopar i festa". Ja us podeu imaginar qui va contestar...
Doncs això us convoco a un soparet. (no puc pagar jo que estic al paro, eh! però unes copitxuelas cauran, no patiu)
A Casa Codé fan un menu bueno, bonito, barato. Què us sembla?
Agrairia que contestessiu el més aviat possible per poder reservar taula.
I si no podeu o no teniu ganes de venir: em feliciteu dissabte i ja està (penseu que si no entrareu en una llista negra i....)

6 comentaris:

natalia ha dit...

ostres mireia, jo sí que tinc gane de venir peró no puc i el fet és que també tinc ganes de felicitar-te però no sé si me'n recordaré... reordo vagament que ets de la gent que s'ho pren malament això, oi? i no val fer-ho avui, oi?
buenu, buenu, ja ho intentarem:)
un petó i bon sopar!

Lluís Pallejà ha dit...

Aixi que t'ho prens malament si no et felicita tothom? o es algu en particular? o algu en comu?

Bueno, ja saps que jo segur que vinc al sopar... ja cofirmare via directa si sere sol o serem 4, va be?

I espero que m'enrrecordi de felicitar-te que ja fa temps que no em faig enemics i no cal que comenci ara...

Anònim ha dit...

Nosaltres ens apuntem 3. Però tranaquil·la, ja que estàs al paro, no cal que al Marcel l'hi paguis les copixueles. Ell farà botellón.

Marta i David

Mireia ha dit...

Oido cocina!
Natalia, per ser una felicitació internacional téns uns dies de marge! Els altres no, eh!
LLuis necessito que em confirmis si véns amb tot l'equip. (això de donde caben 2 caben 3: MENTIDA! Aquests de l'Ikea....)

Noellia ha dit...

Si encara estem a temps l'Ernest i jo també ens apuntem ! (l'Oriol a fer nones i el Dídac depen de la Lluna).

almudena nula ha dit...

perdo, perdo.. però miro poc el blogggg..
MIreia ******felicitats bonica******
petonets.....