diumenge, 19 de setembre del 2010

Primícia!


5 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Enhorabona! i felicitats a la recent parella.
Crec que no descobrire res si confesso que en alguns cercles ja s'havia rumoreijat aquesta posibilitat i s'havia coincidit en el seu estil i emprempta tan peculiar.

Marta Ricart ha dit...

OOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhh!
Jo no sé si felicitar-vos, doncs ens acabem de perdre una festa-bodorrio i això que ara ja em puc emborratxar de nou!

natalia ha dit...

pues que vivan los novios o que visquin els nuvis o lo que sigui!!! estem molt contents per vosaltres jovent!! i vaja, ara la martina i vosaltres sempre podreu fer unes festasses, convidar-nos a toooots!!! i pagar-les a mitges, no?

petons amb anissos de l'amish family!

Noelia ha dit...

M'he quedat sense paraules !

LA LLORENS ha dit...

Sí, testimoni, i realment lu nostru paper, tant del mestre Torres com el meu va ser testimonial. Ni el ram, ni res, almenys, m'haguessin pogut donar la lligacama...ni un paperet com diríem alguns. Això, sí un banquete por todo lo alto, gambes i closca a punta pala regat amb un licor de primera qualitat!!!
Ei! ja saben lus novius que em va fer il.lusió això de "testificar" vull dir "testimoniar"!!petonassos exclusius!!!