dimecres, 1 d’octubre del 2008

2 d'octubre!!!!!!!!



Tots sabeu que sóc una mica pesada però els que no em coneixeu gaire no sabeu que cada any, uns dies (o setmanes) abans del meu aniversari,taladro a la gent perquè no se n'oblidi del meu aniversari. Aquest any he badat una mica i casi no arribo a temps...

Egocentrisme???? Pànic a fer-me gran???? Noooooo!!!!!Un dels motius principals és que jo abans de viure amb l'agendaelectronicaman (també conegut com inglisman) m'oblidava sovint dels aniversaris i em sabia greu. I crec que un bon sistema pq la gent no s'oblidi es dir-ho.

Què carai, que a mi em fa il.lusió que em felicitin els meus amics i que si no em feliciten que no sigui perquè no se'n recorden.....

No m'enrotllo més (tot s'enganxa....): demà és el meu aniversari!!!!!

La festa grossa la farem l'any que vé que en faig trenta!!! (quién los pillará, ehhh!!!! jejeje)

Petons!!!!

4 comentaris:

Ernest ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!!!!
29?, encara vaig 10 requadres per davant en el joc de "la oca", i estic a punt de agafar de "puente a puente".
Lo dit Moltes felicitats, petons i abraçades.

Ernest, Noelia i Dídac.

Anònim ha dit...

Ostres Mireria, ho he vist avui i, per tant, no arribo a temps, però espero que compti igual:

MOLTES FELICITATS!!!

per molt que no hi hagi festa, no hi haurà ni unes copetes al Campus avui a la nit (o vespre)?

Anònim ha dit...

ei, que no ho he entès bé! és avui que fas anys o sigui que l'he encertat

natalia ha dit...

ep!!! jo faig més tard que ningú però tinc excusa perque visc al país de la calma i avui s'han acabat les de debò meves vacances (snif!) i he vist el missatge!!

reina felicitats i recorda ets un crio!! i juventud divino tesoro!!

un petonàs cumpleanyera!

nat