dijous, 9 d’octubre del 2008

Passarem la crisi! Gasolina!

Començo una sèrie d'entrades (espero) on intentaré anar donant algunes ajudes senzilles per anar passant la crisis.

La primera és un petit estalvi cotidià.

Accediu a aquesta pàgina del Ministeri de Indústria.

http://oficinavirtual.mityc.es/carburantes/index.aspx

En ella podreu fer un comparatiu per triar on posar el carburant més baratet. Per exemple, si sou de Reus i feu servir gasoil podeu trobar-vos una diferència de 6 cèmtims segons la gasolinera on aneu. Sembla molt poca cosa, però en un dipòsit de 50 litres són 3 eurillos d'estalvi (dues canyetes!).

Un altre dia més.

Salutacions.

6 comentaris:

MIREIA ha dit...

Podries fer un blog: Economistman

Lluís Pallejà ha dit...

Segons el ministeri bla bla bla... pero... el millor es el final; Sort!!! SORT per voste!!! jo n'estic farta!!!

en resum, fins hi tot el qui la te barata n'esta fins el ous, proposo umflar-nos tots l'entrecuix i utilitzarlo a modus de globus aerostatic per deixar de consumir gasolina i/o gasoil... segur que Kioto ens ho agraira, y anirem tots molt mes amples i llargs de cale... o no!

Anònim ha dit...

M'agrada aquesta nova secció del blog! a veure si a part de l'economistman hi anem aportant tots idees, fins i tot les inversemblants del lodbol!

Unknown ha dit...

es pot deduir que divendres em convidaràs a 1 canya ( i l'altre per tu, s'entèn!) amb el que ja hauràs estalviat aquesta setmana?

Tiet ha dit...

Em sap greu homebraç. Haig d'estalviar tant que divendres tinc guàrdia a Barcelona i dissabte també. Home,si t'apropes al carrer Còrsega...

Beerdròmina ha dit...

Fins aquí podiem arribar! Amagar-se darrere la feina per no convidar a unes canyes...El revers tenebrós de la força t'està consumint company!