dilluns, 15 de novembre del 2010

Conta infantil i surrealista per a dos i mes rostres.

-Vull un cara a cara.
-Jo tampoc.
-No hi haurà tripartit.
-Nosaltres també en farem un si no guanyem absolutament.
-Això es una diàleg de sords.
-Regalarem audiòfons gratis.
-No hi ha diners.
-Farem bons els bons
-No hi haurà diners
-Tindrem el concert!
-Basc?
-No! de violi.
-Serem federalistes.
-Amb qui?
-S’ha acabat la quota del temps electoral.
-Jo no tinc veu.
-Si no tens vot , no tens veu.
-Ni ni.
-Ni veu ni vot.
-Serem independents!
-Avui la Independència depèn dels dependents.
-Depèn de com es miri.
-Depèn de com es digui.
-Depèn de com es voti?
-Depèn!
-Depèn de Madrid.
-En castellano!
-De Madrid.
-No entén el Català?
-Ni el Català ni a la Catalana.
-Depèn de Madrid.
-Nomes d’ells dos?
-No siguem passerells!
-En castellà, “primos!”
-Qui son el “primos”?
-Els de Zumosol.
-No!, els que ens deixem esprémer.
-Això dona molt de suc.
-El sucre va en bicicleta?
-Es verd?
-Dons ja madurarà!
-I l’Estatut?
-De tan madur, ja fa dies que a caigut de l’arbre.
-Verd?
-Taronja?
-Vermell
-Blau
-Groguet
-Tans caps, tans barrets.
-Benvinguts a casa vostra.

Manel Fuentes, “El mati de Catalunya Radio”, 15/Nov./2010

3 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Espero que tambe es noti el homenatge al mitic, "Dialogo para Besugos" de la DDT

http://es.wikipedia.org/wiki/El_DDT

Marta ha dit...

què passa Lluís, et fa por que ningú faci cap comentari i tu m'ateix t'animes el post?

per cert, boníssim

Lluís Pallejà ha dit...

No dona no, nomes volia fer referencia a un dels comics que mes em feien riure quan era petit.

Tot i tambe volia fer referencia a la relacio que es pot trobar entre la interactuacio que vaig tenir ahir durant el dinar i despres dels postres amb el Sr. Torres, al escoltar el Fuentes avui m'ha fet pensar amb les oportunes preguntes del Marc i de que en el fons tots patim aquest efecte provinent dels nostres representants politics no?