divendres, 12 de novembre del 2010

Qui perd los origens

Fa temps que vaig pensant que això del bloc ha perdut una mica de la seva essència. No seré jo el que proposaré prohibir cap tema. La censura, si algú creu que és bona, prefereixo entendre-la com una acció privada i personal.

Simplement fer esment que, des del meu immodest punt de vista, el bloc darrerament s’ha polititzat. No ho trobo ni bé ni malament. Simplement és una constatació.

Però que voleu que us digui. A mi m’agradava més abans. Diria que en un inici girava bàsicament sobre quatre eixos:

- Vida personal. Anunics diversos, però principalment embarassos, parimentes i la família felís.

- Vida social. La mítica BBC (bodas, bautizos i comuniones) amb unes gotetes de calçotades i actes social amb afartada.

- Tonteries vàries. Reconec que era/és la meva especialitat, però el Txèrif i l’Ernest tampoc són mancus. I aquí inclouria totes les actualitzacions i gadgets que el Lluïs ens va enganxat (la criatura s’ha d’entretenir en coses amb les que no es pugui fer mal).

- I, evidentment, el més gran dels aplecs folklòric-esportius mai inventats: el Partit de les Estrelles (que dóna nom al bloc).




Bé, nous temps, vells continguts. Sembla que ara tira més la política.

No ens estranyem que, com ha passat als medis d’informació i a la vida pública en general, d’aquí a un parell d’anys al bloc només es parli de futbol. O per ser més exactes, del Barça.

M’estic fent gran.

Tiet.

7 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Totalment d'acord...
es una llastima que no continuem dient mes tonteries de les que deiem...
es una llastima que no tinguem mes aportacions de pa sucat amb oli...
es una llastima que no pareigi tothom a l'hora per tal de compartir l'experiencia al mateix moment...
es una llastima que la cita mes periodica que tenim sigui el Divendres i que quasi be ja no calgui ni convocar-la...
es una llastima que com tot i tots estiguem comdemnats a perdre els origens...
es una llastima que en el fons qualsevol tema que toquem acabi o descarrilant a la politica, o al sexe, o al menjar i beure...
es una llastima, pero es aixi no? oi? o no?

LA LLORENS ha dit...

Com que m'he sentit totalment aludida amb el tema, senyor tiet!
No és la meva intenció convèncer a ningú (o sí!!!! ;)). Però veig que aquest és un espai en què tothom pugui dir la seva: tonteries, política, felicitacions, troballes internautes!!!

Demano disculpes si us he ofès (o avorrit...sniff) en algun moment! No era la meva intenció!!!
Tot sempre des del cariñu (amb ñ i u)
Apa, ens veiem diumenge a la teca!!!

Marta ha dit...

Llorens, ni cas, lo tiet amb l'edat es torna remugon, remugon. Incloure noves tematiques al blog no vol dir q s'hagin de perdre les altres. I posar-nos ironicament el dia m'encanta!

Tiet ha dit...

Llorens. El que hem passa és que l'Ernest ja no m'entra mai al trapu, lo Txèrif està fet un blandengue des de que és pare i lo Lluïs està més pel Truite, lo Fasebuc i altres joguines noves. Vaja, que no trobo amb qui picar-me.

No sé jo aquesta aliança entre Martes...

Bé, valtros ho heu volgut!

Lluís Pallejà ha dit...

Si senyor! Al trapu! Com s'ha posar de moda dir ara "a por ellos" Tiet, no perdonis, que a les dones aquestes que s'atreveixen a inmiscuir-se en una conversa seria sobre politica, i entre homes... Be no em fases parlar.... Oi....

Apa! Comentari super incorrecte al que faran referencia totems les meves futures biografíes postumes, si no m'enrecordo de esborrar-lo el día que hagi de vigilar el que dic o escric Per algún motiu, que ara no ve al cas.

Al Trapu!

Marta ha dit...

Manel, t'esperem....

Beerdròmina ha dit...

Manel, el problema no son les martes...són molt pitjor les lunes