divendres, 12 de novembre del 2010

S' ACOSTEN LES ELECCIONS!!

Últimament, les diferents cadenes de televisió i, sobretot el senyor Cuní (la gran reina de Catalunya al costat de la Núria Feliu) ens ofereixen qüestionaris tant imprescindibles i que col.laboren en fer del nostre país un territori cada cop més intel.ligent. Preguntes com "La visita del Papa i el seu discurs en català (4 paraules mal comptades) influirà en la divulgació de la llengua?" "Esteu d'acord en què les eleccions al Parlament no coincideixin amb el partit Barça-Madrid?" MATINS PUNT SÍ-MATINS PUNT NO. En fi, preguntes molt trascendents!!! A mi, realment m'interessaria més un tipus de pregunta com "Estaríeu d'acord en canviar la llei electoral per tal que tots els vots de la ciutadania hi estiguessin representats?" Decididament, el meu missatge de mòbil expressaria MATÍNS PUNT SÍÍÍÍÍÍ´. Bé, ja fa temps que vaig dir que en les properes eleccions faria ús de la mortadel.la com a papereta per votar. Però avui, he estat testimoni d'un anunci televisiu sobre el partit "escons en blanc" que m'ha semblat prou interessant. En eleccions anteriors havia practicat el vot en blanc (crec que ha d'estar contemplat el vot en blanc com a mostra de desacord amb la classe política) però amb la punyetera llei electoral que ens governa mai hi ha estat representat. És la raó per la qual la meva intenció era fer ús del vot "nul" i "ridícul" (ho reconec). Després de veure l'anunci m´he connectat a internet per ampliar el meu coneixement respecte la proposta de "escons-en-blanc". He trobat el següent article. No pretenc fer campanya, sinó divulgar un article que crec que ajudarà a solucionar dubtes d'aquelles persones inquietes i curioses com nosaltres que ens interessem pel món on vivim. Ja decidireu si esteu d'acord o no amb la proposta (l´únic dubte que em queda és si realment he d'exercir un vot de confiança "cega" amb la proposta final d'aquest partit: no acceptar l'escó i el més important, els calers, en la hipòtesi que obtinguessin algun escó.) Tema de conversa pel dinar de diumenge!!!
El trobareu a 28N www.undiatonto.com/?p=1450
Ja m'endireu alguna cosa!!! Vosaltres, persones intel.ligents, contrasteu-me l'opinió expressada en l'article!!!

2 comentaris:

Lluís Pallejà ha dit...

Marta menys 28N i mes esta per la nostra feina!... com tenim el tema BICI? i el tema T4?

Marta ha dit...

llorens,

m'he llegit el tema del vot en blanc. Està molt bé la filosofia de votar els partits de "vot en blanc" però si realment això passés ens quedariem, senzillament, sense govern i realment això seria bò per a tots? si no hi hagués manera d'avançar en res degut als escons buits, es repetirien les eleccions?