dilluns, 8 de novembre del 2010

Qui la fa .... la caga!

Els que tingueu Facebook i, a mes a mes sigueu "amics" meus, veureu que des de fa uns dies, tot el que es publica al blog surt publicat a facebook com si fos jo el que ho ha escrit... res mes lluny de les meves intencions, el que passa es que com tots sabeu, soc massa participatiu, actiu i agosarat en algunes coses, i resulta que alguna de les cosetes que estic fent servir per a sincronitzar totes les meves publicacions i piulades de tots els llocs on tinc compte no ha estat massa ben configurada, de totes maneres (xocolates lloberes) tan bon punt com esbrini quin es el meu error el solventare...
Apa!, espero que un excusa per davant em salvi el coll als que podeu demanar el meu coll... ;-)

4 comentaris:

Tiet ha dit...

m'agrada!

Lluís Pallejà ha dit...

Es cert Tiet, ens fa falta un botonet de m'agrada i no m'agrada al bloc... quan arregli aixo, m'hi posare a buscarlo... ;-)

LA LLORENS ha dit...

NO EM BARRUFA QUE...

ÉS GROOOOMMMA!!!

petons

Marta ha dit...

Lluís,
a mi ja m'està bé que tinguis aquest problema, com que no tinc facebook així puc veure més cosetes..., a la vegada que al blog ja l'hi va bé més moviment....

per mi no cal que ho arreglis